مطالب طنز(عبرتی برای آقایان!)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 پسرها آگاه باشید که... 
هیچ دختری وقتی داری با یکی دیگه لاس میزنی ,یا به یه خوشگلترش نیگا میکنی ... 

بر نمیگرده بت بگه: حالم از اینکارت بهم میخوره....! 

بلکه بعدآ کاری میکنه که بگی: عزیزم گه خوردم....! 

تا عبرتی شود برای آقایان 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت22:00---10 بهمن 1392
سلام

خدا قوت



به کارت ادامه بده با قدرت و انرژی کامل



موفق باشی
پاسخ:ممنووووون


رامان
ساعت11:51---30 دی 1392
یه روز رفته بودیم جشن تولد با gfم اونجا بعد از اینکه کلی کیک و شوکووووولات خوردیم تازه فهمیدم ای داد و بیداد دورم کلی دختر ناز نازی ریختن و منم متوجه نشده بودم بعدش به اطرافم نگاه کردم ببینم دوست دخترم نباشه:

نه نیست ای خدا شکرت این جی اف من کجا رفته؟ رامان ولش کن برم با یه داف نازی لاس بزنم دنیا دو روزه بیخیال

منم رفتم (با کلی استرس و ترس که نکنه بیادش) پیش یه ناز نازی تنها که اونجا هه ی همش با خودش ور می رفت رفتمو مخشو زدمو لاس زدمو ذوق کردیمو بعدش بوسیدمشو (جاتون خالی!!!!!!) روم به اون بود داشتیم به هم معاشقه می کردیم که یهو چشاش گرد شد و هر چی بهم علامت میداد با چشاش که پشت سرتو نیگاه کن نخیر دو ریالیم نمی افتاد(اینقد تو نخش رفته بودم)تازه فهمیدم چه گند کاری کرده ام رومو برگردوندم با عجله رفتم طرفش و خیلی یواش بهش گفتم به خدا گو نخوردم ولی بعد از مراسم اگه دوست داشته باشی حتما اونم میخورم هههههههههه

هیچی دیگه حالا یه مدتیست تو بیمارستان بستری شدم و باید معدمو شستشو بدن ههههههههه

به خدا واسه من شد یه عبرتی که هرگز هیچ گوهی دیگه نخورم ههههههههههههه




پاسخ:آخه من چی بگم؟!!!!اینجا جای تعریف کردن دست گلای شما نیستااااااا!!!!!!این مدل خاطرات مورد دارن!!!:))) به نظر من که حقته شدیدااااا!!!


دختر باحال
ساعت19:11---9 دی 1392
rasti be manam sar bezan
پاسخ:باشه حتماااا عزیییزم


دختر باحال
ساعت19:10---9 دی 1392
salam azizam aliiiiiiiiiii bud likeee
پاسخ:ممنووونم گلم


دختر باحال
ساعت19:10---9 دی 1392
salam azizam aliiiiiiiiiii bud likeee

مبینا
ساعت17:19---7 دی 1392
ایول بازم از این مطلبا بذار

راستی ممنون که بهم سرزدی بازم سر بزن
پاسخ:باشه حتما عزیزم!


=====
ساعت11:58---6 دی 1392
سلام این ادرس جدیدم لطفا لینک کنیدوخبر بدید
http://7891000.loxblog.com/


zahra e
ساعت13:55---5 دی 1392


بعلهههههههه دیگه!!
پاسخ::)))))))))


ریحانه
ساعت14:16---4 دی 1392
آپم و منتظر حضورتون
و نظرتون


ریحانه
ساعت13:07---4 دی 1392
مرسی ک اومدی وبم

واااااااقعا خوشحالم شدم

بازم منتظرتم
پاسخ:وظیفه بودم عزیزم.


ریحانه
ساعت13:07---4 دی 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 5 مهر 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ